Πρωτοετής


 ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ  ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ  ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ     ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ



ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑ∆ΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

∆ΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ


Το Τµήµα ∆ιοίκησης Επιχειρήσεων του ∆ηµοκριτείου Πανεπιστηµίου Θράκης  ιδρύθηκε

µε το Π.∆. 21/2009 (ΦΕΚ 42/10-03-2009 τ.ΠΡΩΤΟ) και έχει έδρα  την πόλη της Κοµοτηνής.  Το Τµήµα έχει ως αποστολή :

i)   Την καλλιέργεια και προαγωγή της    ∆ιοίκησης των Επιχειρήσεων τόσο  ως  επιστήµης αλλά και ως  συνόλου παραµέτρων για την κατάρτιση νέων  επιστηµόνων οι οποίοι µπορούν να δραστηριοποιηθούν µε επιτυχία σε  έναν  από τους  βασικούς κοινωνικούς και οικονοµικούς ιστούς όπως ο χώρος των επιχειρήσεων.
ii) Την διάχυση της επιχειρηµατικής γνώσης και πρακτικής στην  επιχειρηµατική κοινότητα της ευρύτερης περιοχής της Θράκης  - Ανατολικής Μακεδονίας και των Βαλκανίων.
iii) Την ανάπτυξη της οικονοµικής και χρηµατοοικονοµικής ανάλυσης των επιχειρήσεων.

iv) Να  συµβάλει  στην  εµπέδωση των  επιχειρηµατικών  πρακτικών  ως  µεθόδου προσέγγισης στην διοίκηση των επιχειρήσεων.
v)  Να καταρτίζει στελέχη  διοίκησης του ιδιωτικού τοµέα και του κρατικού µηχανισµού αλλά και διεθνών οργανισµών, συµπεριλαµβανοµένων των οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η ελάχιστη υποχρεωτική διάρκεια φοίτησης για  τη λήψη  πτυχίου  ορίζεται  σε  οχτώ  (8)

εξάµηνα σπουδών.


Η χρονική περίοδος  εγγραφών για  κάθε  ακαδηµαϊκό  έτος,  καθώς και  τα δικαιολογητικά εγγραφής, ορίζονται από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευµάτων.


Στους  φοιτητές κατά την εγγραφή τους χορηγείται από τη Γραµµατεία βεβαίωση εγγραφής. Βεβαίωση εγγραφής δίνεται ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ  κατά την εγγραφή. Για άλλες χρήσεις (π.χ. Εφορία, Ταµεία, Υπηρεσίες, Υποτροφίες, Επιδόµατα, κλπ) φωτοτυπείται αυτή η βεβαίωση από τον  ενδιαφερόµενο  και  επικυρώνεται  από τις  αρµόδιες  Υπηρεσίες  (Κ.Ε.Π., Αστυνοµία,  ∆ήµοι,
κλπ).

∆ελτίο Ειδικού Εισιτηρίου (πάσο) : Οι φοιτητές υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους  για τη   χορήγηση  του   πάσο  από

τον   δικτυακό   τόπο  http://academicid.minedu.gov.gr,  όπου υπάρχουν αναλυτικές  οδηγίες  όσον  αφορά   τη  διαδικασία  υποβολής της  σχετικής  αίτησης.  Η
1
Ηλεκτρονική  Υπηρεσία  Απόκτησης  Aκαδηµαϊκής  Ταυτότητας  παρέχεται  από  το  Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευµάτων, Πολιτισµού  και  Αθλητισµού, µε την τεχνική  υποστήριξη  του Εθνικού
∆ικτύου   Έρευνας  και   Τεχνολογίας   (Ε∆ΕΤ).  Οι   φοιτητές   θα   µπορούν  να ηλεκτρονική    αίτηση    για    απόκτηση   ακαδηµαϊκής    ταυτότητας    καθ'όλη
υποβάλλουν  την τη   διάρκεια    του ακαδηµαϊκού έτους.  Η ακαδηµαϊκή ταυτότητα  θα βρίσκεται στο σηµείο παράδοσης εντός  πέντε εργάσιµων ηµερών  από την έγκριση της  αίτησης του  φοιτητή από τη Γραµµατεία του  οικείου Τµήµατος.  Η ακαδηµαϊκή  ταυτότητα  θα  παραµένει  στο  σηµείο  παράδοσης για  δύο  µήνες  από την ηµέρα της εκτύπωσής της και τη σχετική ειδοποίηση προς το φοιτητή.  Σε περίπτωση που ο δικαιούχος δεν προσέλθει για την παραλαβή της ταυτότητας  εντός των δύο µηνών, η αίτησή του θα θεωρείται άκυρη. Εάν ο φοιτητής επιθυµεί να παραλάβει την ακαδηµαϊκή ταυτότητα  µετά το
πέρας των δύο µηνών, τότε υποβάλλει νέα αίτηση και ακολουθείται η διαδικασία από την αρχή.
Για  κάθε  συναλλαγή του  φοιτητή µε  τη  Γραµµατεία είναι  απαραίτητη  η  επίδειξη  της Ακαδηµαϊκής ή της Αστυνοµικής Ταυτότητας.

Για τη ∆ωρεάν Σίτιση & ∆ωρεάν Στέγαση, οι προϋποθέσεις ρυθµίζονται µε απόφαση της Συγκλήτου.   Πληροφορίες   στο γραφείο   Φοιτητικής   Μέριµνας,   υπεύθυνη κα   Πουφινά   τηλ.
2531039211&39212, καθώς και στην  ηλεκτρονική διεύθυνση www.ba.duth.gr, όπου αναλυτικά περιλαµβάνοντα όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται να υποβληθούν µαζί µε την αίτηση  για τη δωρεάν στέγαση & τη δωρεάν σίτιση .


Για έκδοση  Βιβλιαρίου Υγειονοµικής Περίθαλψης Φοιτητή χρειάζεται συµπλήρωση Υπεύθυνης ∆ήλωσης που χορηγείται από τη Γραµµατεία, όπου δηλώνεται ότι ο ενδιαφερόµενος δεν  είναι ασφαλισµένος σε άλλο φορέα.  Η έκδοση  του βιβλιαρίου γίνεται οποτεδήποτε µετά το πέρας των εγγραφών.


Για  την  έκδοση   Πιστοποιητικού  Στρατολογίας  για  αναβολή  στράτευσης,  οι  άρρενες φοιτητές  θα  πρέπει  να  προσκοµίζουν  πιστοποιητικό  γέννησης, όπου να  δηλώνεται  ο αριθµός του Μητρώου  Αρρένων.


Υπενθυµίζεται  ότι  σύµφωνα µε τις  διατάξεις  του  άρθρου 60 του  Ν.3966/2011 (Φ.Ε.Κ. 118 τ.Α΄/2011), οι µετεγγραφές δεν ισχύουν.


Οι  αιτήσεις  για  τη  χορήγηση οποιασδήποτε  µορφής πιστοποιητικών ηλεκτρονικά, µέσω  της  διαδικτυακής  πύλη  http://unistudent.duth.gr και προσωπικών  κωδικών πρόσβασης,  που δίδονται  στους  νεοεισαχθέντες
γίνονται  ΜΟΝΟΝ
µε  τη  χρήση   των φοιτητές,  µετά  το πέρας των  εγγραφών και  σε  προθεσµία  που καθορίζεται  από τη  Γραµµατεία.  Η διαδικασία 2
ολοκληρώνεται   µε   την   αποστολή  της   αίτησης   στη   Γραµµατεία,   ενώ τα   πιστοποιητικά παραλαµβάνονται από τη Γραµµατεία του Τµήµατος, την εποµένη της αποστολής της αίτησης,

εργάσιµη ηµέρα, κατά τις ώρες εξυπηρέτησης των φοιτητών.

Η ακριβής ηµεροµηνία έναρξης κάθε  µαθήµατος ανακοινώνεται από τη Γραµµατεία.

Συγγράµµατα : Στο ΦΕΚ 957/30-06-2010 τ. Β΄ καθορίστηκε  ο τρόπος δωρεάν προµήθειας  &
επιλογής  διδακτικών  συγγραµµάτων από  τους  προπτυχιακούς  φοιτητές  των  Πανεπιστηµίων,
µέσω  του πληροφοριακού συστήµατος  ΕΥ∆ΟΞΟΣ. Οι φοιτητές δικαιούνται να επιλέξουν από τον  συνολικό  κατάλογο   προτεινόµενων  διδακτικών  συγγραµµάτων του  ΚΠΣ του  συστήµατος
ΕΥ∆ΟΞΟΣ  ΕΝΑ (1) διδακτικό σύγγραµµα για  κάθε  υποχρεωτικό  & επιλεγόµενο  µάθηµα  του Προγράµµατος  Σπουδών.   Επιλογή    δεύτερου   συγγράµµατος   για    το ίδιο   µάθηµα    δεν
επιτρέπεται  ακόµη  και  αν  ο  φοιτητής  δεν  επέλεξε  κανένα  από τα  προτεινόµενα  διδακτικά συγγράµµατα άλλου  ή άλλων  υποχρεωτικών ή επιλεγόµενων µαθηµάτων του  Προγράµµατος Σπουδών. Αν οι φοιτητές επιλέξουν περισσότερα επιλεγόµενα µαθήµατα  από όσα  απαιτούνται για   τη   λήψη    του   πτυχίου,   το   δικαίωµα   επιλογής   &   δωρεάν   προµήθειας   διδακτικών συγγραµµάτων  ∆ΕΝ  ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ  και  στα  επιπλέον  µαθήµατα   που αυτοί  επέλεξαν  και
εξετάστηκαν,  ακόµη και αν αυτά υπολογίζονται για τη λήψη του πτυχίου.

Η  Εξυπηρέτηση  των φοιτητών  γίνεται καθηµερινά κατά   τις ώρες 10:30΄  π.µ.  –

12:30΄ µ.µ. ΜΟΝΟ από τις θυρίδες της Γραµµατείας του  Τµήµατος.

Αρχείο ανακοίνωσης ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου